Stolt!

Min man är bäst!

 

Idag hade Lars fatt ett samtal fran sin chefs chef och blev kallad till hans kontor. Det visade sig att Lars skrev bäst resultatet pa slutprovet av kursen! Blir man stolt sa man spricker eller vad? Inte nog med att det ser sa bra ut för honom pa företaget, han fick dessutom en trofè och en resecheck pa x antal tusenlappar. Lars första tanke var en weekend i Paris, men nej. Jag är verligen inte redo att lämna barnen, och som jag sa till Lars, om 10 ar kan vi aka till Paris varje helg om vi sa vill det, varför göra det nu när vi förmodligen kommer att oroa oss och tänka pa barnen hela tiden ända? Nej, vi har en annan idè och vi ska planera och klura nu i dagarna pa hur vi löser det, fniss.

Och inte nog med att han vann priset idag, i fredags blev det officiellt, Lars är nu befodrad och chef över hela fabriken! Igen, stolt är jag som en riktig tupp! Att fa en sa pass stor befordran efter sa kort tid, visar hur jäkla duktig han är!

 

Stolt stolt stolt, fniss.


Kommentarer
Madde
2011-05-11 klockan 16:16:57

Gud vad roligt! Hälsa grattis :)

Jenny
2011-05-11 klockan 18:58:31

Oj! Vad kul! Klart du ska vara stolt.

Liselotte
2011-05-11 klockan 19:13:29    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Grattis till Lars! Förstår att du är stolt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin