Blod svett och tarar

Ja, fast nat blod har det inte varit idag. Men en massa svett och tarar. Mest fran min sida. Det är riktigt kvavt och äckligt här, idag har det äntligen börjat regna, och jag hoppas att denna äckliga luften försvinner. Det är sa klibbigt och jävligt, ja ni fattar.

Annars har denna dagen varit kaos, fran början till slut. Bada kottarna har varit halvt vansinniga, och mina nerver är inte alls var dem är. Alex har puttat ner Isabella fran hennes fatölj, sa nu ligger hon inne med värsta bula/ blatira i pannan, Alex roar sig med att ga runt och skrika och gapa hela tiden, Isabella har bestämt sig för att inte sova. Alls. Igar kväll tog det 90(!)minuter att natta henne, idag tog det 45 minuter att lägga henne för lunchtuppis. Helt galet, för detta är liksom tjejen som brukar somna snarare pa 90 sekunder. Det är otroligt frusterade att försöka natta henne med tanke pa Alex, hur ska jag roa honom sa länge liksom, det gar inte. Nej, fortsätter det sahär sa far vi hoppa tuppis mitt pa dagen... Lycka till med det säger jag. Alex har dessutom börjat springa ifran mig i affären, bara tanken pa att ga dit gör att jag far ont i magen. Naja, för att vara helt ärlig far jag ont i magen av ALLT nu för tiden. Dessa kottarna kör slut pa mig helt, suck. Hoppas hoppas att det lugnar sig snart, för jag klarar inte av en liknande sanhär dag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin