Värme

När det är sa varmt och skönt som det varit här de senaste dagarna har vi bosatt oss i sandladan. Ungarna älskar det. Isabella sitter bara och chillar, och helt otroligt sa stoppar hon inte in ett enda sandkorn i munnen!


(Jag bara älskar hur Isabella vänder sig och kryper baklänges för att det är en liten nerförsbacke!)


Tidigare idag tyckte Alex att det var en super idè att hälla en spade med sand mitt i huvudet pa Isabella. Vad svarade hon pa det? Jo, hon började gapskratta!

 

Imorgon bär det hem till Svärföräldrarna pa raclettelunch, mmm! Och imorgon är ju inte heller vilken dag som helst, nej det är faktiskt en ganska sa speciell dag...


Kommentarer
Liselotte
2011-03-26 klockan 20:10:14    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Bröllopsdag va? =) Ska ni fira?

Amanda - Mamma till Vincent och Felicia
2011-03-29 klockan 08:36:56    URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/ladysylvia/

Men du, får man in en dubbelvagn i bussen?? Jag har ju en sån som jag måste ha med. använder du det när du åker buss?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin