Sadär lagom kul

Idag är en san dag fast lite värre. Lars kommer hem fran jobbet tidigt, hehe med tidigt menas halv 6, sen slänger vi i oss middag eftersom jag har tyskakurs 20 över 6. När jag kom hem för en stund sen stod Lars i dörren med skorna pa och ska köra nagra timmar till sin kurs, och kommer hem onsdag kväll. Jättekul, verkligen! Det känns som att vi inte fatt nan lang stund tillsammans idag och sant är aldrig kul. Dock försöker jag se det positivt att han ju tagit ledigt bade torsdag och fredag, och vi far tillbaka tiden vi missar dessa dagarna.
Kottarna har dessutom somnat tiiidigt, Isabella redan 10 i 7, och Alex 20 över 7, sa jag gar nog och lägger mig om en stund jag med, antar att de kommer att vakna tidigt imorgon da. Naja, att de vaknar tidigt här hemma är ungefär runt 7, hehe. Det kan jag nog leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin