Aha!

Isabella sov kasst inatt igen, var vaken flera timmar och mest gnällde och gnydde. Bade jag och Lars har känt oss hjälplösa da vi inte riktigt kunde komma pa vad det är. Sammanlagt sömn för mig denna helgen ligger pa ungefär 6 timmar, jag kan lova att jag är trött!
Men imorse kom svaret. Vi sag dem. De där äckligt jobbiga framtänderna som har tittat igenom, och helt plötsligt finns det ju en förklaring till de tva senaste dagarna/ nätterna. Stackars Liten har det inte lätt, och min brist pa sömn känns som en petitess jämfört med vad hon gar igenom! Jag och Lars är dessutom väldigt bortskämda med sömn fran Alex, han har alltid sovit bra, självklart med vissa undantag- men i det stora hela kan vi absolut inte klaga pa hans sömn. Dessutom har vi aldrig märkt av att han har fatt tänder och sant, sa för oss kommer det nästan som en chock nu att "ga igenom" sana saker. Dumma är vi, som omedvetet jämför vara barn och tror att de är likadana. Skärpning pa oss!

Igar började vi kolla pa filmen som jag pratade om. Helt underbar. Ska kolla klart pa den ikväll och jag längtar redan!

Kommentarer
Evelina
2011-02-06 klockan 14:00:12    URL: http://happilyeverafter.se

Åh stackars liten, det måste ju göra svinont att få tänder!



Kul det där att barn med samma föräldrar kan bli så olika. Då måste det ju ligga i generna och inte bara i miljön, hur de är och blir :-). Jag är nästan lite rädd för barn nummer två på det viset, det blir säkert en liten vilding med kolik och pigg hela nätterna bara för att vi haft sån "tur" med E ;-).



Håller med dig om det du skrev hos mig, det finns verkligen inget rätt och fel när det handlar om såna saker. Bara man lyssnar på sin magkänsla och gör allt med kärlek blir det nog bra i slutändan!



Kram

Evelina
2011-02-06 klockan 23:11:46    URL: http://happilyeverafter.se

Vad har hänt?? Hoppas att det inte är nåt allvarligt, sänder massa styrkekramar!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-02-07 klockan 08:08:44    URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Hoppas ni får sova bättre nu när tänderna tittat fram. :-)

floosan
2011-02-07 klockan 11:29:48    URL: http://blogg.mama.nu/floosan

aj tänder är ingen dans på rosor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin