Tröttila

I flera dagar nu har jag varit helt galet trött. Fast inte bara jag, Isabella har verkat extra trött hon med. Vet inte om det är vädret, eller om det är nan hemlig julstress som gör det (känner mig inte det minsta stressad). Det har varit mycket soffhäng de senaste dagarna, men det har ju inte barnen nat emot, hehe. Fast mest av allt längtar vi till julafton, Alex fragar varje dag om tomten kommer. Pa tal om Alex sa ger han manga goda skratt nu för tiden när talet kommer mer och mer, vissa ord blir bara sa roliga. Han säger Mickey Mlouse och Mator, istället för Lightning McQueen blir det Lightning McMean (fniss!). Häromdagen övade vi pa morfar (det har länge varit mormor och mormor). Det blev sadär, och nu är det Mormor och Mozart istället, haha. Men det kommer nya ord och meningar varje dag, och trots allt har det nog varit nat som stört honom, för det är en enorm skillnad i hans beteende.

Imorgon ska Lars iväg pa julfest, och sen har han en till pa fredag, fast den är pa företaget. När han kommer hem ska vi mysa till det bara vi tva och äta ostfondue, lite mys innan julafton. Pa lördag kommer Lars mamma med familj, och pa söndag aker vi till Lars pappa med familj.

Nu ska jag sla in den allra sista presenten för i ar, kunde inte lata bli att köpa ett litet set till Bebis i magen, hihi. H*n förtjänar ju ocksa en liten klapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin