Phew.

Idag är en san morgon som jag bara kan titta tillbaka pa och klappa mig själv pa axeln att jag har överlevt. Barnen har testat talamodet pa alla sätt som tva barn i den aldern bara kan göra, och det räckte för Lars att vara hemma mindre än 1 timme över lunch för att berätta för mig att han hade riktigt riktigt daligt samvete över att han gar pa julmiddag ikväll. Da är det illa.
Den enda höjdpunkten pa dagen var att mina kläder som jag beställde i helgen kom. Med tanke pa att de sa 10 arbetsdagar sa hade jag inte räknat med att da det innan nyar, sa det var en trevlig överraskning. Och nöjd är jag, med allt! Förutom BH:n... Jag kan skriva en lang historia om varför jag är missnöjd, men nöjer mig istället med att uppmuntra folk som bor i Lund att inte handla underkläder pa Change ute pa Nova. Det misstaget gjorde jag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin