Fredag= städdag

Idag är det fredag, och med andra ord dags att storstäda, vattna blommorna, haller pa att tvätta i tvättstugan, och klippa Alexanders naglar. Jag älskar att ha hela helgen fri sen!
Jag och Lars (mest jag) pratar om vi ska aka till IKEA imorgon och ta hem Alexanders nya klädskap, mest för att jag börjar känna mig lite stressig och vill ha allt klart innan Bebis är här. Vi har förvisso fatöljen kvar ocksa att köpa, men det är mer en bekvämlighetsgrej, och inte nat som det är panik pa. Sen har vi ocksa bäddsoffan som vi ska köpa, men det är verkligen ingen stress, utan bara vi som har latat oss för länge nu med att fixa iordning pa kontoret/ arbetsrummet. Det hade ocksa varit skönt att ha allt klar, men känner jag mig och Lars sa blir det nog inte sa, tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin