Nedräkningen börjar!

Idag är det officiellt mindre än en manad kvar tills det är tänkt att Bella bebis ska komma. Eller, 26 dagar om man ser det sa, 3 veckor+ 5 dagar om man vill säga det istället. Helt underbart! Jag och Lars pratade lite om det igar, fragade honom om han känner sig förberedd inför förlossningen. Hans svar var ett rakt av nej, haha. Han tror att han kommer att bli rent chockad och panikslagen när det börjar, stackarn. Jag känner mig 110% redo, nu vet man ju vad man kan förvänta sig, och känner sig saa mycket mera förberedd. För min del far det dock gärna starta lite tidigare, typ om 2 veckor eller sa (vill ju inte att det ska starta för tidigt sa att hon blir räknad som prematur).
Sen är det verkligen dags nu, för idag har det varit sa action där inne att det känns som att huden pa magen ska spricka, en allt annat än skön känsla. En del revben har tagit ordentligt harda smällar, och ja, jag kan ge en massa andra härliga detaljer om hur det är att vara gravid sahär pa slutet. Men det behaller jag nog för mig själv, haha.

Kommentarer
Arilejla
2012-06-15 klockan 14:31:49    URL: http://arilejla.blogsmall.com

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin