Lördag eftermiddag

Vi hade ju planer för idag, men pa grund av sjukdom (inte pa varat hall, phew!) sa blev det inställt tills vidare. Synd, men det är gar ju inte att göra nat at saken.
För övrigt har det varit en bra dag idag, Alexander har varit nästan sig själv igen, kramig och gosig, och framför allt glad. Vet inte om det beror pa att Lars är hemma, eller om vi helt enkelt har kommit till den punkten att vi var vant oss. Hoppas pa det sistnämnda. Längtar extra mycket efter imorgon, att se hans lycka, ger mig lycka. Och glad, det är jag helt säker pa att han kommer att vara. Lars har även föreslagit ett besök pa ett alldeles speciellt ställe efterat... (Madde vet vad jag menar om jag säger yoghurt glass... hihi). Far se om vi orkar! Självklart aker kameran med, och denna gangen ska jag sta bakom den. Sist vi var pa Zoo hade Lars kameran och kom hem med femtielva kort pa djuren och 0 pa Alexander, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin