Mini kris

Igar hade jag lite av en mini kris, eller graviditetshormon om man vill kalla det för det. Da är det skönt att ha en Lars som kommer hem fran jobbet och lagar mat till oss medan jag och Alex ligger nerbäddade pa soffan. Och han var sa söt, hade handlat med sig vin hem till oss alla, fast 3 olika. Alex fick tranbärssaft, jag fick vindruvsdricka (alkoholprocenten är mindre än en vanlig cider som vilken 3 aring kan köpa pa ICA, sa jag drack ett glas med gott samvete!) och Lars fick en flaska vuxenvin. Ibland sa känns det skönt att dricka i vinglas och skala.
Sen blev det ju inte bättre pa kvällen när Lars jobb ringde och väckte Alex och jag fick ga in och lägga mig tidigt för att han inte ville somna om annat än om jag lag i sängen brevid, suck. Men idag är en ny dag, Lars ska pa affärsmiddag ikväll, sa jag och Alex ska ha en slapp och myskväll.

Pa lördag bär det av till farmor och farfar för Alexanders del eftersom vi ska handla lite. Dem har precis kommit hem fran Turkiet och har inte sett Alex pa 3 veckor sa det var lite abstinens för dem, hihi. Svärmor tror att Alex är lite smaförkyld för att han inte har träffat dem pa sa länge, far se om hon har rätt. Pa söndag är det som sagt kalas, längtar eter god middag och trevligt sällskap!

Kommentarer
Fru Evelina
2009-11-01 klockan 17:27:40    URL: http://happilyeverafter.se

vilken fin man du har, som tänker på såna småsaker! man kan ju faktiskt lyxa till det ganska bra även om det inte är champange ;-)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin