Ny vecka... Redan??

Jag har svart att första hur tiden kan ga sa otroligt snabbt pa senaste, det bara svischar ivag! Denna veckan ska Lars pa julmiddag, pa fredag närmre bestämt. Sjukt att man redan känner sig deppig för att det blir en kort helg tillsammans. Ska se om vi kan boka in ett besök pa IKEA pa torsdag för att bota min depression, hihi. Pa lördag ska vi handla julpynt, jippie! Nan helg väldigt snart ska vi ocksa bara schweiziska julkakor tillsammans, eller jag antar att det snarare blir att Lars översätter recept och jag bakar ihop. Det var lite mitt förslag att göra det, mest för att jag inte vill att barnen i framtiden ska komma till julen och vilja ha den och den kakan och jag har ingen aning om vad dem prata om. Vi ska försöka fa in lika manga delar schweiziskt som svenskt över julen, det tycker jag är vädligt viktigt.

Idag ska jag sätta nya dammsugaren pa prov, längtar, haha. (Jag vet, jag har inget liv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin