Badtok och en helt underbar langhelg

Lillen sover sa nu äntligen har jag lite tid över!

Helgen har varit sadär galet skön, sa pass att nu kan jag sitta här en söndagkväll, njuta av ett glas rosè och faktiskt se fram emot en ny härlig vecka.

Igar lämnade vi av Alexander hos svärmor och farfar för att sen bege oss vidare till Basel och shoppa lite. Tänk var att jag skulle shoppa lite nytt till garderoben, men efter att ha finkammat diverse affärer hade jag bara 2 kortärmade tröjor i en pase. Suck! Lillen däremot hade 5 par byxor, 2 hattar, 2 bodys och 3 t-shirts. Att man inte kunde vara bebis, tänk vad mycket kul jag hade kunnat köpa till mig själv!
Väl där tyckte Lars att vi skulle införskaffa nya datorhögtalare till mig, sa vi körde vidare. Sen närmade vi oss IKEA och efter en del fjäsk och kel sa blev det nya hyllor och lite dekorationer.

Väl tillbaka hos svärmor blev det kaffe och rabarberpaj (mums!) och nagra timmars slapp i trädgarden.

Imorse promenerade vi till utomhusbadet som ligger ca 10 minuter härifran. Eftersom det har varit 30 grader här idag sa kändes det välbehövligt. Alexander var som besatt. Kallt vatten var inga problem för honom och han dundrade rakt i. Sen tog Lars honom pa vattenrutschkanan, och han tjoade som en galning när de landade i vattnet. Alex da alltsa, inte Lars...

Jag och Lars har ocksa kommit pa att Alexander kryper inte alls längre, utan han gar överallt. Det är nog för att han nu kommit pa att man kan ställa sig upp utan att behöva ta stöd. Gullunge!

Behöver jag tillägga att jag är lagom seg nu ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin