Tiden gar snabbt!

Kan inte fatta att det redan är kväll?? Och jag och Snoddas har snart klarat oss igenom dag 1, helt utan nagra missöden, yay. Nu sover snutten och jag har lite tid att slappa. Tog lite längre tid än vanligt för honom att sova dock, men det är ju för att han är van vid att det är pappa som tar hand on kvällbestyren.

Imorgon kommer farmor hit sen ska vi ga till doktorn tillsammans. Förvisso hade jag ju klarat det själv, det är mer för hennes skull som jag fragade om hon ville följa med, hon är nervös att hon inte ska fa träffa Alexander innan vi aker hem. Tramsa!

Kommentarer
Mamma
2009-01-27 klockan 10:42:39

Och nu har det gått ett helt dygn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin