"God" morgon

Min morgon har startat följande:
7:15 vaknar bade jag och Alexander av en stor smäll i golvet. Da har Lars lyckats att riva ner pasen med alla glasflaskor (samma pase som han skulle ha slängt 2 dagar sen). Han fick dra fram dammsugaren och sen var det kört att Lillen skulle  fa för sig att sova lite mera. Nej, da bär det upp, innan klockan hade hunnit sla 8 har han lyckats dra ner en blomkruka med jordkulor i som sa swop över hela golvet. Fran det vidare till kylskapet och drog ut en lada med jordgubbar. Suck! Kan jag ga och lägga mig igen nu? Förkylningnen sitter fortfarande i, har san härlig whiskeyröst, hosta och knallröd näsa.

Atminstone sitter Alexander och kollar pa Hanna Montana för tillfället. He loves it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin