De senaste dagarna

Förra söndagen kom Johanna hit, det var helt underbart att ha henne här. Vi hämtade henne pa flygplatsen i Zürich vid lunchtid och at även lunch där (Donkan saklart!). Sen bar det av med ett litet äventyr ner till Luzern.










Dem där glasögonen var jätteintressanta!


Senare pa kvällen kom vi hem trötta fastän vi hade en kaffe i Luzern. Men det hindrade inte oss fran att äta en god middag bestaende av quesadillas, nachos med guacamole och fajitas. Mums!

Pa mandagen bar det av till huvudstaden, det vill säga Bern.






Schweiziska nationalbanken



Parlamentsbyggnaden

Pa vägen hem körde vi en liten Alprutt genom lite berg och dalar. Jättemysigt var det, Lars pastar att han kört den vägen med mig tidigare, men det har jag inte ett minne av. Och det känns som att den utsikten och dem vyerna borde man ha kommit ihag!

Pa tisdagen jobbade Lars, sa jag Alexander och Johanna tog en tur in till Basel.







Senare pa kvällen kom Lars hem fran jobbet och lagade smarrig Thai green curry till oss. Sen blev resten av kvällen ganska lugn, vi hade ju faktiskt kört 700 kilometer pa bara fa dagar.

Onsdagen var det dags för hemfärd för Johanna, men inte förrän pa eftermiddagen sa vi hann med en liten tour de Liestal. Med betoning pa liten, för det är inte vidare stort här.

Det var verkligen jättekul att ha  Johanna här, och jag hoppas hon kommer tillbaka!

Kommentarer
Johanna
2008-12-07 klockan 11:42:19

Jag hade det helt underbart hos er och jag lovar att jag kommer tillbaka:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin