Katt och hund

Idag har jag inte en Alex och en Isabella här hemma, nej jag har en katt och en hund. Det är en lek som har pagatt skrämmande länge, annars brukar de tröttna ganska sa snabbt, men idag är det bara mjau, voff och slickas och bitas som gäller. Fast av nan anledning verkade leken inte lika rolig längre när jag papekade att vi skulle till Coop och köpa spagetti till middag,men att katten och hunden kanske ska fa katt och hundmat och äta i en skal pa golvet istället? 
 
Pa onsdag far vi besök fran V och barnen, trots att det var ett tag sen sa förväntar jag mig ungefär det värsta. Därför tänker jag vara förberedd, inte släppa Isabella ur min synvinkel, och se till sa att det gar lugnt och sansat till... Ja, jag tror pa mirakel! 
 
I helgen beger vi oss till Basel och museum, tror att det är sa pass att barnen är tillräckligt gamla för att uppskatta det. I annat fall sa har jag och Lars kul iallafall, hehe. 
 
Nu ska jag slänga mig pa soffan och läsa lite. Japp, jag är fast i mina böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0