In vinoi veritas

Ja, som rubriken säger, sa borde jag inte blogga idag. Men vi alla gör misstag.

Idag har vi firat Isabellas 4 ars dags. Det är sa manga som sger Shit fyra ra reda, medan jag tänker "bara 4 ar??" (som jag sagt tidigare). Usch, detta med alder I helgen hände det som inte ska hända. Öppnade FB pa lördag morgon och allt kretsar om samma person. Miv fB vän är död. Inte manga ar äldre än mig, gar hon och lägger sig pa kvällen och vaknar inte upp igen. Ett blodkrär i huvudet har brustit och vips, borta. Lämnar en man och tva pojkar efter sig. Sa jäkla sjukt. Har fatt mig och Lars att tänka efter. Vi ska ta alla vara lösenord och lägga i ett förslutet kuvert. Just in case. Kanske finns manga därute som delar lösenord med varandra, men varje gang Lars vill berätta sitt lösenord haller jag för ören. Bara för att vi är gifta behöver vi inte dela allt. Men, OM shit happens, är det ända bra att veta... Japp, jag har druckit för manga glas vin för tt blogga, helt ärligt, men ibland kanske det behövs? Har sa mycket skit som jag egentligen vill släppa ut. Men detta räcker för idag, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin