Födelsedagsgrisen

Igar var det Isabella födelsedag. Vet inte hur manga ganger jag hörde "Oj, redan 4 vad tiden gar snabbt!". Medan jag hela dagen tänkte, BARA 4 ar, har hon inte varit hos oss typ... alltid? Tänker pa att hon BARA varit här 4 ar känns helt galen!

Hon fick sitt efterlängtade Playmobile hus. Och hon älskar det. Vet inte hur manga timmar hon lekt med det redan, helt underbart att se. Fast hon är lite bekymrad över det faktum att hon inte har kök, badrum och sovrum till mamma och pappa. Vilken tur att jag vet vad som kommer att komma hit pa söndag da.... Hon fick ocksa "Brave" som vi tittade pa igar kväll, jättesöt film! Nu väntar vi ocksa pa ett paket fran Disney store. DET ser jag fram emot!

Idag är det handboll och Alex har redan bestämt att A ska följa med oss hem igen, hhe. Jag papekade att det far han ju diskutera med B, A's mamma. Jag har absolut inget emot att Alex tar med sig kompisar hem.

Men nu ska jag kasta mig i ett bad, sen beger vi oss till affären.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin