Det gav med sig

Efter en varm dusch och en promenad till affären madde jag mycket bättre än imorse. Det vill säga tills jag tappade bort Isabella i affären. Igen. Shit vad irriterande hon är med att springa bort nu för tiden! Ungen är liksom inte rädd för nat, och efter att jag letat efter henne i affären i 10 minute ringde jag Lars i panik. Snacka om att jag blev arg när jag sag tva sma Isabella fötter sticka ut fran provrummet....! Barnet stod brevid mig, jag böjde mig ner för att ta upp ett paket med wraps, sen var hon borta. Det är ju sjukt vad snabb hon är! Vi har pratat om det manga manga ganger att hon inte far göra sa, men det verkar inte alls ga in. Värsta är ända när hon springer iväg pa garden. Nej fy, jag hoppas verkligen att hon slutar med dessa dumheter snart!
 
Eftermiddagen har vi spenderat inomhus. Jag stängde ner persiennerna, och sen har vi varit inne hela dagen. Det behövs ibland, och jag fick tid till att bade vila, och storstäda hela lägenheten. Sa skönt, var deprimerande att vakna upp imorse till stöket. Nu är det rent och fint igen. Efter maten begav jag mig pa en PW, extra skönt efter en dag som denna.
 
Idag kom ocksa ett efterlängtat paket med posten. Isabella är sa glad.
 
 
 
 
Alltsa, Anna och Elsa har varit med oss hela dagen, haha. När Isabella skulle lägga sig satte jag dem fint i hyllan brevid sängen. "Nej mamma, dem är rädda för spöken!" sa Isabella, och förklarade att dem var tvungna att sova med henne, fniss. Ja, da far dem väl det da.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin