Äntligen

Nu äntligen börjar man komma tillbaka igen. Igar lyckades jag samla tillräckligt med energi för att storstäda. Ta bort att skit pa golvet, ställa upp stolar och bord, sen köra en ordentlig dammsugning och moppning. Brukar göra det pa söndagar, men i hann verkligen inte förrän igar. Skönt att ha det gjort!
Igar var jag dessutom pa sportmorgon med Alex. Sa jäkla trakigt, haha. Och mindre kul att se "respekten" som Alex har. Alla barn blev sa glada när de fick se sina mammor eller pappor. Alex, han bara gick iväg och sa inte ens hej. Sen var det ungefär samma sak resten av morgonen. Kan inte direkt pasta att det är kul att bli behandlad pa det sättet av ens barn... Vet inte varför, men han har verkligen san sjuk attityd mot mig just nu, sa pass att andra ocksa reagerar pa det. Hoppas det är nat som gar över.

Idag är det dags för handboll. Imorgon tänkte jag tillbringa eftermiddagen vid skogslekplatsen. Det ska bi upp mot 17 grader, det är bara till att passa pa och njuta!

Bjuder pa ett klipp fran i söndags. Tyvärr gör inte en film rättvisa över hela upplevelsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin