Wow

Skickade precis iväg Alex till Kindergarden för allra sista gangen. Bara lite sentimentalt. Tills jag tänker pa att jag till hösten kommer att skicka honom till skolan, för fösta gangen för typ 12 ar framöver, haha. Da känns dessa 2 aren inte sa illa längre, haha.

Vi har förberett med lite presenter och jag ska slänga ihop en kladdkaka pa Alex önskan. I eftermiddag om vädret tillater sa beger vi oss till barnens gammelfarmor och gammelfarfar, det är nan slags fest i deras by. Oma har länge velat ga dit med barnen. Men eftersom det är askvarning sa är det inte helt spikat än. Annars borde jag kanske stanna hemma och packa. Imorgon beger vi oss söderut. Oj vad barnen längtar!
 
 
 
 

Kommentarer
Liselotte
2014-07-04 klockan 21:49:19    URL: http://www.fotoliselotte.se

Ha en fin semester! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin