Birkenstock

Idag har jag blivit stolt ägare till ett par Birkenstock! Jisses, varför har jag väntar 32 ar? Skönaste skorna ever, haha.

Nu har det regnat i dagarna 3 här och barnen klättrar pa väggarna. Imorgon blir det uppehall, sa jag tar med mig kottarna in till Hirzparken i Langenthal. Rasta av oss lite hehe. Pa söndag ska vi hem till Oma oc h fira födelsedag (hon fyller ar pa mandag) sa da blir dem ju atminstone rastade lite mera. Sen hoppas jag att vi kan aterga till att ga till poolen varje dag.

Isabella är bara sa söt. Det är JÄTTEviktigt för henne att hon far visa sin Kindergarden för "Mutti" aka gammelfarmor (eller gammelmormor? Jag har aldrig kopplat egentligen. Det är ju kottarnas farmors mor, men det är ju Lars mormor?) Hon har tjatar hur länge som helst nu att Mutti maste komma hit, sa vi far helt enkelt bestämma nat pa söndag. Fick höra rykten om att Mutti är väldigt glad över Isabellas förfragan. Aterigen maste jag säga hur glad jag är över att Alex och Isabella har ett sa väldigt bra band med sina gammelföräldrar.

Annars har jag varit sjukt förbannad pa Lars hela dagen idag. Verkligen kokat. Vet ni varför? Jag drömde att han ville skiljas. Och vet ni varför? För att han var bög och haft en affär med en man typ hela varat äktenskap. Fan vad sur jag var i drömmen! Kunde ju inte ens böna och be för att fa tillbaka honom, uppenbarligen kunde ju jag inte ge honom vad han ville ha, haha. När Lars sa hejda imorse var jag fortfarande halvti drömmen och skitsur, jisses vad han garvade när jag berättade varför jag var sa sur, haha. Dessa drömar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin