Väntar

Ligger just nu på soffan och väntar. Idag for vi äntligen ny kyl och frys. Det negativ som jag är räknar jag med att nåt går snett och vi får vänta längre. Bättre att tänka så då blir man aldrig besviken ha!
Ikväll är det också dags för massage, äntligen. Har haft huvudvärk från nacken I flera dagar nu så jag passar på att boka nästa vecka också och verkligen knåda ut det.
Italien är bokat. Vi får bege oss i slutet på september men det är så värt det. Vilken ångest det v ar när vi trodde att vi inte skulle kunna åka. Billigt som tusan det också eftersom det är sista dagarna innan de stänger. Ni klurar vi på vart vi beger oss i juli. Mallorca står högt på listan, men Lars har ett annat förslag. Dock med en del villkor, som jag inte riktigt känner för. Nåväl det blir bra i slutändan!
Isabella har äntligen dragit ner pågått att använda blöja. Ungen vägrar fortfarande att kissa. Både på toaletten pottan eller så som man sätter på toaletten. Så nu går hon utan blöja sen när hon behöver uträtta nåt så kommer hon springade så jag kan sätta på en blöja sen åker den av igen när hon är klar. Kisses alltså. Efter allt sånt här meck är det ett under att vi trots allt pratar om att utöka familjen!

Kommentarer
Liselotte
2014-01-08 klockan 19:25:34    URL: http://www.fotoliselotte.se

Nämen, är ni bebissugna? :D

Isac vägrade också kissa på potta/toalett ett tag innan han blev blöjfri (har fortf blöja på natten), han sprang utan och bad om blöja när han var nödig, haha.

Svar: Ja, eller hund. Eller katt, haha.
Annika Zimmerli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin