Plötsligt händer det!

Vi har ju som nämnts tidigare haft lite problem med varan semester. Italien var fullbokat och vi fick panik. Sen pratade vi om en vecka i Grekland eller Spanien. Nu har vi äntligen hittat den ultimata lösningen. Italien blir det, 20-29 september. Lite senare än vanligt, men sa värt det bara för att fa komma till "varat" ställe. Vadret borde fortfarande vara ok. I juli, ca 7-12 eller sa beger vi oss till Frankrike! Hit närmare bestämt. Hittade det igar kväll, och det kändes bara sa rätt. Ser perfekt ut för barnen ocksa. Visade det för Alex och Isabella imorse och de blev helt till sig och vill aka nu nu nu! Vi ska prata med Lars pappa ikväll (dem kommer hit pa middag) eftersom de har akt runt ganska mycket i Frankrike. Ger dem ocksa tummen upp sa bokas det ikväll!
 
Annars är det... ok. Har en huvudvärk som heter duga, har haft i tva dagar nu. Spänningshuvudvärk antar jag, för det finns inte en värktablett som biter pa den. Känns liksom som att nan har grabbat tag i mitt huvud längst upp och bara trycker samtidigt som det nästan pulserar i bakhuvudet. Jobbigt! I eftermiddag lämnar jag Lars och barnen hemma och gar ut pa en PW, sen när jag kommer hem tänker jag lägga mig i ett bad med ansiktmask och annat gött. Om det inte hjälper sa jävlar!

Kommentarer
mamma
2014-01-11 klockan 17:47:27

får jag åka med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin