Phew

Ja, jag far nog börja med att be om ursäkt för mitt väldigt luddiga inlägg igar. Sa gar det liksom när man har sa manga känslor som far genom kroppen, men samtidigt, av ren respekt inte kan dela med sig av orden. Hoppas ni förstar.

Inatt har jag sovit luddigt och jobbigt. Glömde dessutom att inhalera Alex innan han gick och la sig, sa vi vaknade kl 3 av att hostan började. Känner mig lite som en zombie, och längtar efter att köra ett pass Zumba. Rensa tankarna och tanka energi.

Efter lunch beger vi oss till V. Tror att vi alla behöver komma hemifran lite. Lars släpper av oss pa väg till jobbet, skönt att de bor i samma by som Lars jobbar, hehe. Kollade vädret förut ocksa, ska bli upp mot 13 grader snart! Ah vad jag längtar. Känner verkligen hur bara löftet om var ger mig energi och far mig att ma bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin