Ugh

Igar lag jag mer eller mindre däckad i sängen hela dagen. Fy vad jag avskyr att känna mig sa svag! Vi hade sen tidigare bestämt att Lars skulle till IKEA och köpa hem barnens nya sängar, och medan han monterade dem skulle jag ta med dem till badet. Lycka till att jag klarade av att gra det. Men, jag har lovat att vi tar en eftermiddagen denna veckan istället, Alex har ju trots allt lov.
Idag vaknade jag och kände mig mycket bättre i magen- MEN jag har san jäkla huvudvärk att det heter duga. Tror och hoppas att det är vätskebrist och koffeinbrist, och att jag sovit konstigt. Har galet ont i nacken (som ju verkar vara det som utläser min huvudvärk) och har tagit en Voltaren, och hoppas pa ett mirakel. Barnen var galet uttrakade igar, sa idag trotsar jag huvudvärk och svaghet, och vi beger oss till fjärilarna som planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin