Monday I'm in love!

Eller vänta, fel veckodag här va?

Idag var Lars mamma, Paul och mormor och morfar här pa kaffe, lika trevligt som vanligt. Dock har jag äntligen lärt mig att planera, och förberedde middagen redan pa morgonen. Kvart över 5 begav de sig (de kom vid 2) och da var det skönt att bara slänga in och värma upp maten. Vi smidde lite planer jag och svärmor, och beger oss nagra dagar till Sverige i april.
Det enda jag saknade med söndagen igar är söndagsstödningen. Vi hade verkligen ingen lust efter att gästerna gatt hem, sa vi tar det idag istället, men fy vad trakigt det är att vakna upp en mandag morgon till förra veckans smuts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin