Jomenalltsa

h vad jag vill sitta ner, alltsa pa riktigt, utan att känna stress över saker som ska göras. Bra stress är det dock, det har varit full rulle idag, och igar. Efter tandäkaren kom ju J och L hit de hade saknat Alex och Isabella, full rulle blir det med 4 barn alla under 6 ar. De gick inte hem förrän det var dags att äta middag, sa kvällen blev till att plocka och fixa undan alla leksaker. Imorse gick jag up kl 7, sprang ner i tvättstugan, kom upp och duschade och fixade, slänge iväg Alex till KG, pratade med storasyster i telefon och smaplockade lite, kl 9 kom L's mamma och lillasyster pa besök. Oj vilka saker jag fick höra, fniss. De stannade till kl 11, sen precis da ringde Petronellan, och vi pratade tills Alex kom hem vid 12, da är det dags att äta lunch, och sen dess har jag fixat och plockat. Flickorna lekte sa fint här hemma, det var sa tyst och lugnt, men ända har de nog lyckats dra ut varenda lite playmobile pa golvet. haha. Sen fxa tvätten och stryka, och fixa inför helgen. Tjosan! Men pa mandag är det jag och Isabella som kommer hem till L istället, da slipper iallafall jag städa, haha.
 
Imorgon beger vi oss som sagt till Basel, och efter det minikarnival hos Oma och Opa. Nästa vecka aker Lars till Frankrike, och under helgen är det dags för riktiga karnevalen. Och ganska snart är det ju nagon som fyller ar, dags att planera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin