Inte bara vattkoppor...

Nej, infekterade sana!

 
Sa sag Alex hand ut imorse. Igar var den lila hela vägen ner, och da ringde i doktor. Fick tid idag men de sa att vi skulle komma in direkt om det skulle blir värre. Vi trodde att Alex fatt en sticka i fingret och att den blivit infekterad, men sen berättade Petra för mig att hon tyckte att det sag ut som infekterade vattkoppor, och ja, rätt hade hon! Alex och Lars kom hem med antihistamin och ett slags balsam som ska torka ut det, och doktorn trodde inte att det skulle bli mycket värre, men att det är bara till att komma in om det är nat. Trakigt lov, men atminstone slappar vi, hehe. Jag passar pa att köra uppehall i Zumban, men jag börjar känna att det rycker i fötterna pa mig. Kanske kör ett pass imorgon ända. Ar det fint väder sa planerar jag att ga till lekplatsen i skogen ocksa, där har vi inte varit pa länge!

Men nu är det snart dags för "Breaking bad". Sa jäkla bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin