Party

Idag har Alex sitt födelsedagsparty i Kindergarden. Konstigt sahär typ 2 veckor efter födelsedagen, men sa blir det när man fyller ar pa ett lov. Jag har länge klurat pa vad jag skulle göra som han kunde ha med sig. Det har blivit väldigt kostmedvetet i KG (jättebra!) och allt sött, kakor, glass och sa vidare (förra aret gjorde jag ju cakepops) är "förbjudet". Efter lite tänkande och gogglande blev detta resultatet.

 
Alex var helt överlycklig när han kom upp i morse och sag vad jag höll pa med. Han var sa glad och stolt och fragade manga ganger "Mamma, gör du verkligen detta för mig, mamma, aaaah".När vi kom fram till KG (den var TUNG sa jag fick bära den dit, hah) var Alex helt stollig och ville visa upp den för alla "Titta vad min mamma har gjort!!!". Ja, idag känns det väldigt bra i mammahjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin