Tjosan

Igar kväll fick Alex feber, inte mycket, runt 38 grader. Pa fredag har han utflykt, sa vi bestämde att det är bättre att halla honom hemma idag. Imorse var han dock helt aterställd, sa da tänkte vi att han kan ju ga ända om han vill. Precis när vi gar för att ta pa oss kläder klagar han pa att hans mage blev varm och ville ha ett glas vatten. Sekunden efter att jag vänt mig om för att ge ett till honom kräks han ner hela golvet. Tjosan, precis sa man vill tillbringa sin morgon, hehe. Nu mar han bra igen och vill ga till Kindergarden men nej, där sätter jag min gräns, hehe. Ja, och för alla andra ocksa, vill ju inte att han ska smitta ner hela Kindergarden!

Massagen igar var intressant. Jag har uppenbarligen problem i kroppen som jag inte ens visste om, haha. Hon började med att sträcka ut mina ben och det var en skillnad pa kanske 2-3 cm i hur raka dem var, där ser man tänkte jag. Sen vickade hon, drog lite, knakade och 5 minuter senare var dem lika langa igen, haha! Min värsta lasning i nacken sitter pa vänster sida, lustigt, för det är höger sida som gör mest ont? Men det var skönt, och jag kände verkligen vilken skillnad det gjorde i hela kroppen. Det lindrade huvudvärken, men suck, den är fortfarande kvar... Fast det är kanske bara jag som är löjlig som trodde att det skulle försvinna direkt? Naväl, jag ska dit igen nästa vecka, och da skulle vi lägga extra fokus pa nacken. Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin