Ta hand om mig

Nu har jag haft huvudvärk varje dag i mer eller mindre 3 veckor. Första vad det gör med pysket? Eller ja, det är bara till att ga tillbaka och läsa pa min blogg sa är det ganska tydligt vad det gör med pysket. Nu är det dags att bli av med det. Ikväll kl 19:15 ska jag ga och ga massage speciellt mot spända axlar och framför allt spänningshuvudvärk. Jag ber verkligen att det kommer att funka! Om inte sa är nog optikern näst pa listan. Men jag haller tummar och tar för att det försvinner med massage. Ska se hur ofta jag behöver ga dit nu i början, och funkar det sa gar jag dit en gang i manaden i fortsättningen för att halla det borta.

Om en stund skickar jag Alex tillbaka till Kindergarden och jag och Isabella beger oss pa ärenden. Vi ska till Posten och vi ska handla rengöringsmedel pa Radikal. Sen ska vi till Coop för normal handling och sen maste vi hem och fixa tvätten. Ingen rast ingen ro! Och jag undrar varför jag har huvudvärk...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin