Mandag morgon

Oj vad veckan gick fort, syns inte minst pa alla mina uppdateringar, lol. Skämt asido, förra veckan var laang, men gick ända snabbt, om ni fattar logiken i det. Det var nat varje kväll, nattningarna har varit knas med barn i varan säng och udda tider och sa. Det har varit kalas och middagar, massage och Tysklandsbesök för Lars. Helgen har varit sa lugn att det nästan är skrämmande, vi har inte rört oss manga meter. Skönt, för det behövdes. Denna veckan är lugn igen, det enda pa schemat är frisören imorgon och massage pa onsdag, Lars har inget planerat heller. Hoppas det haller i sig!

För övrigt har jag nog världens konstigaste huvudvärk. Sen massagen har den ändrats, och är inte längre konstant, phew. Men fortfarande varje dag, suck. Fast när jag lägger mig ner och slappnar av nacken är den helt borta, kommer och spränger till i huvudet nagra sekunder när jag ställer mig upp. Jättekonstigt. Känns samtidigt löjligt att ga till doktorn för det. Typ, hej, jag har huvudvärk, det är allt känns lite löjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin