Mandag eftermiddag

Ja äntligen en ny rubrik, hehe.Inte ofta jag har tid att blogga pa eftermiddagen, men just nu sitter jag ute pa altanen, lyssnar pa musik och försöker halla Alex under kontroll. Jisses vilket monster som har flygit i barnet idag, han retas med allt och alla!

Veckan som kommer är en som jag hoppas gar snabbt. Imorgon ska vi hem till Lars pappa pa födelsedagsfirande, pa onsdag ska Lars iväg pa jubileumsmiddag och kommer hem nan gang tidig morgon, pa torsdag ska jag pa massage (längtar!) och pa fredgar är Lars i Tyskland hela dagen och kommer hem sent. Inte manga kvällar tillsammans med andra ord. Men det gör inget, snart har Alex höstlov, och da kommer vi att fa dagar tillsammans hela familjen som vi bara njuter. Ja jisses vad vi längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin