Spöken

Älskade lilla barn. Ungefär varje natt i 1 vecka nu har Isabella vaknat helt hysterisk. Det är det värsta skriket jag nansin hört fran henne, det är sa att jag vaknar i panik när jag hör henne. Allt pa grund av spöken. Personligen tycker jag att det är skitläbbigt jag med! För helt ärligt, sa rädd som hon är kan man inte bli bara sadär. Hursomhelst, imorse pratade jag med henne om vad det är som gör henne sa himla rädd pa natten och hon berättade att det är ett pojkspöke som kommer. Inatt hade han uppenbarligen stampat pa hennes stora Euromaus gossedjur... Jag förklarade för henne att spöket är nog inte elakt, utan att han kanske inte har en egen Euromaus att leka med sa han passar pa att leka med Isabellas när hon ligger och sover. Sa till henne att nästa gang hon ser honom sa kan hon ju försöka vinka till honom och säga att det är helt ok att han leker med hennes leksaker när hon sover... Fy, jag har gashud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin