Om en liten stund

Beger vi oss till affären. Men min rumpa har liksom limmat sig fast pa stolen. Och med tanke pa storleken pa rumpan kan ni ju första vilket jobb det är att limma av den och ställa sig upp! Alex och Isabella har dessutom jättekul och spelar Sims pa min dator, sa jag känner att jag inte riktigt vill störa dem... än.

Igar när jag var ute pa min kvälls PW kände jag hösten här. Helt underbart, Jag älskar hösten och varen, med alla förändringar i luften. Vinter och sommar, inte lika mycket. Igar sag jag dessutom pa Migros att dem säljer en kruka med snödoppar som man planterar nu sa att de kommer upp lagom till varen. Den förljer med hem idag. Ett löfte om att det kommer var efter den lang vintern, ja tack! Ett ar som detta, där det var vinter och sen sommar, det orkar jag inte igen känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin