Handbollspremiär

Som jag nämnde igar är det premiär i eftermiddag för Alex handboll. Han längtar sa mycket! Det är flera andra barn i KG som ocksa ska dit (sammanlagt 13 barn) sa han vet ju redan att det är folk han känner. Jag planerar att stanna hela passet idag, är nyfiken jag med pa hur det gar till, hihi. Hoppas bara att Isabella är lika nyfiken hon med, annars kan det bli ett langt pass....

Nu ska jag slänga ihop lite vafflor och sen slänga mig i ett bad. Berättade för V förra veckan att jag brukar lägga mig i ett bad pa morgonen och hon tittade chockat pa mig, haha. Uppenbarligen, med hennes barn har hon knappt tid att bada pa kvällen. Ibland ska man kanske inte klaga, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin