Gräsänka

Ja jises, det med gräsänka har hänt sa manga ganger detta aret att jag inte kan använda den rubriken varje gang! Lars är som sagt i Österrike, men kommer hem imorgon. Jag och barnen har haft en toppendag, vädret har varit helt underbart! Klarbla himmel och solsken. Gick ut med linne och kofta, men till och med det var för varmt! Vi begav oss till Skoglekplatsen, sen fikade vi pa Coop, sen var Alex ute och lekte med sina kompisar till kl 18 när jag kallade in honom för att äta middag. Sen har vi bada,t mumsat popcorn pa soffan och nu sover dem som tva stockar. Mina kompisar fran kyrkan var ocksa här och hälsade pa i eftermiddags. Känns lite konstigt familjärt när den ena säger oh du har fixat haret, vad fint, haha.
 
Igar, jisses vad vi skrattade at Alex. Som Lars sa, han har nog aldrig sett Alex sa trött innan, haha . Killen var helt kaputt! När vi at middag bara hängde han över bordet tills han ursäktade sig och fragade om han fick lägga sig pa soffan istället. Han förklarade att han var för trött för att äta, haha. Idag har han klagat pa träningsvärk, stackarn! Men som sagt, han älskade det och längtar redan till nästa vecka. 
 
Nu ska jag faktiskt snart passa pa att krypa ner i sängen. Sag nat som var galet likt en fullmane sa det kan bli en lang natt. Men trots det mar jag bättre än pa länge. Huvudvärken börjar släppa. Det var pa tiden! Igar somnade jag vid 22, vaknade vid 1, somnade om och vaknade inte förrän precis innan kl 6 när väckarklockan ringde. Vilken känsla det var. Fast lustigt nog kände jag mig tröttare imorse än jag gjort pa länge, haha. Tänk ända att det verkar som att det var sa lätt som 1177 sa, jag behövde helt enkelt "starta om datorn". 
 
 
Bild tagen vid Skogslekplatsen. Helt underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin