Mandag morgon

Mandag morgon och Alex gick till Kindergarden för en stund sen. Ingen är noh mer glad än jag och Isabella. Lars slapp ju honom när han gick och jobbade. Jag vet inte vad som har flugit i Alex i helgen, men sa som han har betett sig är helt galet. Gatt runt och surat och brakat, retats och orovocerat, kastat saker och slagits med oss allihopa. Han har varit rent fruktansvärd, och när kvällarna har kommit har jag och Lars varit helt slut. Har fragat honom flera ganger om det har hänt nat, om han vill prata osv, men de enda svaren man far är typ nej, ingenting, jag vill inte prata (eller jag vill inte höra dig prata). Han har ignorerat allt vi sagt, alla ganger vi sagt at honom att sluta göra skitet han gör för tillfället. Fy bubblan säger jag bara! Hoppas hoppas att han far en bra morgon i Kindergarden och glömmer bort hur jäkla jobbig han varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin