Lugn fredag

Ni vet yrseln jag har tjatat pratat om? Jag tror jag har kommit pa varför nu. Igar kände jag av halsen lite, och när jag tränade gjorde det ont i alla leder. Det gick sakta värre mot kvällen och jag trodde verkligen att jag skulle vakna upp jättedalig idag, men jag känner mig bara lite meh. Lite av varje liksom. Lite ont i halsen, lite ont i huvudet, lite ont i ryggen osv. Idag tänker jag tillbringa hela dagen hemma. Jag tror att det är det yrseln har försökt säga till mig, typ lugna ner dig ett hekto, du har en förkylning pa g. Dags att lyssna pa kroppen. Skippa träning och bara slöa idag. Smaplocka lite, ta ett bad, ligga pa soffan och läsa min bok. Mysa med barnen, kolla pa film. Ja, det hade ju kunnat vara värre, hihi.
Imorgon beger vi oss till L-thal. Jag ska lämna in min skittelefon pa reparatur, hoppas pa att fa en ny, sa att jag kan försöka byta till en Samsung istället. Lämna in Isabellas jacka. Köpte den för tva veckor sen, använt den en gang bara för att upptäcka ett 10 cm hal längs hela sömmen i armen, sa arg jag blev! Sen ska jag till Manor och se om de har OPI nagellack. Köpte mitt första i helgen och jag tror att jag byggt ett beroende redan. Sa sjukt bra nagellack! Perfekt pa alla sätt och vis. Malade naglarna i lördags kväll, och det var först igar som jag kände att det var dags att bara fixa toppen lite granna. Helt klart att jag kan rekommendera dem!
Pa söndag beger vi oss till Malin och Michael som har köpt hus, spännande ska det bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin