Ingen rast ingen ro

I eftermiddags precis efter lunch fick jag ett ryck av meh. Orkade inte, ville inte göra nat. La mig pa sängen och bara tyckte synd om mig. Sen insag jag hur jäkla bra jag hade matt av att göra allt det jag ville, och tjosan fick jag en massa energi. Jag har tömt och rensat ut och kastat bade skor och kläder som jag inte använder längre. storstädat köket, bokstavligen talat legat pa alla fyra och skrubbat, och rensat ut saker som ska ner i källaren. Sa jäkla skönt! Nu ska jag bara ta itu med den vanliga söndagstädningen ocksa, det vill säga dammtorka överallt, dammsuga och moppa golvet. Älskar söndagskvällarna pa soffan när barnen sover, lägenheten luktar fräscht och man kan slappa med riktigt gott samvete.

Imorgon är det dags för massage, Längtar! Jag och Lars har pratat lite om att det nog är bättre om jag tar det varannan vecka istället för en gang i manaden, eftersom det uppenbarligen gör stor skilland. Ska bli sa skönt! Nästa helg lämnar vi av barnen hos Farmor och Farfar, ska bli sa spännande att se hur det gar med Isabella, hihi.

Kommentarer
Jenny
2013-11-03 klockan 16:57:28

Beundrar dig :) Njut av massagen!

Svar: Men skojar du! Snacka om att jag beundrar DIG, mamma och en bra karriär, DET är nat att beundra!
Annika Zimmerli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin