5 dagar

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna säga detta, men idag är jag inne pa min 5e dag, i princip utan huvudvärk! Det kanske inte later sa mycket för världen, men testa att ha huvudvärk nagra manader pa raken sa. Lustigt nog, sen huvudvärken gick över, sa har jag fatt nan slags yrsel istället? Känns som att jag har bomull i huvudet, och känns som att jag är salongsberusad. Jag börjar tro att jag är väldigt inbillningsjuk och att det ALLTID maste vara nat fel pa mig?
Igar kväll satt jag pa soffan och var galet trött. Sen började jag tänka vad jag hade gjort under dagen. Började morgonen med att vinterfixa altanerna. Packade in palmen, syrenen och hibiskusen. Ställde iordning och ställde ner cyklarna i garaget. Sen fixade jag lunch och efter det gick jag ner och fixade i källaren. Fyllde Lars bil med 3 säckar skor och säckar kläder! Helt galet, men nu är det väck! Sa jäkla skönt. Kastade bort, och organiserade lite där nere. Kom hem och ställde mig och bakade julkakor, Mailänderli. Sen var det dags att äta middag och efter det var det dags för obligatoriska söndagsstädningen med dammsugning och moppning. Ok, jag dammsuger i princip varje dag, men pa söndagar lyfter jag upp alla stolar, bord och tar bort alla mattor. Sa avancerad är jag INTE under veckorna, hehe. Och sen satt jag alltsa pa soffan halv 9 och undrade varför jag var sa trött? Ja, det kan man ju undra...
 
 
Mina totalt hembakade Mailänderli. Annars brukar jag köpa färdig deg, men igar hade jag alla ingredienser hemma sa jag provade. Och enligt Lars blev dem super! Det enda jag tycker är lite trakigt är att man inte ser orden pa kakorna, hihi. Köpte nya kakformar, pa hjärtarna star det "Love", blommorna "Home made" stjärnorna "Best wishes" och pa dem andra kommer jag inte ihag, ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin