Torsdag

Barnen hänger vid Lars dator och Youtubar, och jag ska snart träna. Vädret är sisadär, men vi börjar vänja oss. Funderar pa att bege mig in till L-thal efter lunc, Alex är ju ledig idag, och blir lite lagom rastlös. En tur i L-tha kanske hjälper det lite. Behöver dessutom köpa shampoo. Vet dock inte hur sugen jag kommer att vara om nagra timmar om ungarna fortsätter braka som de gjorde igar.

Igar kom en bikini som jag beställt. Ja, en bikini. Tycker det är ganska intressant att det är väldigt svart att hitta bikini om man inte har stl 42 eller mindre. Far man inte visa magen om den inte är platt som en pannkaka eller vad handlar det om? Finns nästan uteslutande tankini att köpa. Men jag har bestämt mig, jag ska ha en bikini iar. So what om jag inte har en mage platt som en pannkaka? Det är bara skinn och kött, alla har det, vissa mer, vissa mindre. Fick betala 700 spänn för den, men det är det värt, hehe. Naväl, träning var det, sa att jag känner mig önnu bekvämare i min bikini, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin