Muttertag

Pa söndag firar vi mors dag. Därför ska jag pa Mors dag "bruch" pa Alex Kindergarden idag. Alla barnen är uppenbarligen jättetaggade, kanske lite extra eftersom det är endast för mammor, pappor och smasyskon far stanna hemma, hehe.

Igar var vi ute större delen av förmiddagen. Sa var även L och hennes mamma och lillasyster. L:s mamma är även samma människa som jag skrivit om tidigare, hon som knappt hälsat pa mig. Tills igar. Vet inte vad som hände, men vi satt och pratade jättelänge. Hon fragade en massa saker om hur länge jag varit i Schweiz, att hon tyckte att min tyska var jättebra med tanke pa tiden och en massa annat. Helt galet. Jag har aldrig haft nat emot henne, mer än det faktum att hon verkar väldigt bitter och ja, för att hon inte ens har kunnat hälsa. Vet inte vad det var som lossnade igar, men lossnade ordentligt gjorde det iallafall. Antligen far man kanske säga. Hennes yngsta dotter kommer med största sannolikhet att börja KG tillsammans med Isabella, sa vi kommer ju trots allt att sitta ihop ganska länge. hehe. Vem vet, det kanske till och med kan utvecklas nan slagt vänskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin