Lekis

Jag fick mail redan igar eftermiddag fran Lekis, och de har bokat undan en plats at Isabella. Vilken lättnad att ha det fixat! Vi har pratat om det länge nu, och varje gang jag fragar henne om hon vill ga sa säger hon NEJ. Men nu sakta har hon börjat ändra sig, igar satt vi och tittade pa bilder och hon fragade en massa olika saker. Sen sprang hon runt med sin ryggsäck halva dagen, sa hon är nog mer redo än hon tror. Fast det är med en klump i halsen som jag tänker pa att lämna henne ensam sadär, hehe. Men, det är bra för oss bada, och jag vet ju att även om det kommer att vara jobbigt i början sa kommer det inte att ta lang tid innan vi älskar det!

Idag är det bla himmel och lite varmare än de 10 grader vi haft de senaste dagarna. Det är denna veckan nu, sen sa släpper det och vi far 20+ igen. Vet inte vad det är som legat över Europa, men det släpper i Italien samtidigt, sa nat elakt har det varit. Detta vädret har varit lika trakigt som mitt humär pa senaste tiden!

Om en stund är det dags att träna. Ar galet trött efter att ha sovit väldigt lite inatt. Alex har fatt en liten förkylning, och sa fort han far det sa sätter det sig ordentligt pa lungorna och han kan knappt andas och vi far inhalera hela tiden. Det later rent fruktansvärt men Lars hade det likadant när han var liten och vet ju att det inte är nat att oroa sig över. Men jag tycker ända att det later och känns obehagligt. Ikväll blir det tidigt i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin