Härliga helg

Vilken helg vi haft I fredags var det vanligt fredagsmys som gällde, välbehövligt efter en lang vecka.

I lördags begav vi oss till Bern och ett shoppingcenter som vi aldrig besökt tidigare, men jag kan lova att det blir fler besök där, jättefint och stort var det. Jag handlade lite sommarkläder till barnen och lite skor till mig själv. Vi at lunch innan vi begav oss hemat. Vi stannade hemma en stund och drack kaffe, sen begav vi oss vidare till L- thal för ett besök pa växtaffären. Hem kom vi med en syrenbuske och en stor palm. Äntligen börjar jag bli nöjd med hur det ser ut pa altanerna!

Igar kom Oma hit pa lunch. Opa var hemma med influensa, stackarn. Vi var ute 10 timmar igar, ah vad underbart det var! Gick ut redan kl 10 och fixade altanerna, planterade bönor och rädisor, Schönemann hallonen (hihi) och svarta vinbär. Sen kom Oma vid 12, sa vi drack champagne och at lunch vid 2. Sen var typ alla barnen i omradet ute, det har lekts och skrattats och busats. Jag älskar verkligen detta omradet! Detta aret verkar alla barnen ha vuxit upp och mognat till, och alla leker tillsammans och har sa kul. Klockan var runt 19:30 innan vi lyckades dra in Alex och Isabella fran deras bandymatch. Vi fick skrubba dem rena i badet, men det är ju precis sa det ska va!

Nu ska jag träna. Kör ryggvänlig träning hela veckan (squats). Har fortfarande ont, MEN det blir inte värre, phew. Verkar som att det är nan muskel och inte nerv som spökar, tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin