Fix

Igar kväll bockade jag av manga saker som jag haft pa min mentala lista, sa himla skönt! Viktigast av allt var att skicka mail till Lekis här i byn och se om de har plats till Isabella. Vi har letat och letat men hittar inget annat än "Waldspielgruppe" men eftersom jag inte har körkort är det helt enkelt inte ett alternativ. Kan tycka att det är konstigt att det finns sa fa lekis i denna byn som trots allt inte är pytteliten? Hoppas hoppas atminstone att vi hittar nagot till henne. Aven om hon säger nu att hon inte vill (och jag känner panik pa att släppa taget om henne!) sa vet jag ju att det är det bästa för oss bada.

Pa tal om att släppa iväg, pa tisdag ska Alex pa sin första stora utflykt. De ska aka buss och vandra med KG. De blir borta 8:30-15 och jag är supernervös, hehe. Tänk att min lilla bebis ska aka buss "ensam". Fast min lilla bebis är kanske inte sa liten längre, hehe. Helt galet att han börjar ettan nästa ar? Halla ja?

Om 2 1/2 vecka är det dags. Aaaah vad vi längtar. Tror jag har sagt det tidigare? Men det behövs, allra mest med detta vädret. Hela familjen är sa jäkla "moody" i detta trakiga vädret. Vi vill aka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin