Tandläkaren

Idag var Alex pa sin sista fyllnig hos tandlkaren. Eller plastning far man kanske kalla det. Det hade gatt jättebra, och när han kom hem berättade han glatt hur kul han hade haft det och vilken häftig film han hade kollat pa. Härlig attityd till tandäkaren, för jag kan inte direkt paminna mig om att jag nansin tyckt att det varit kul att ga dit.

Imorgon kommer Lars hem med nya Bettan. Oj vad han längtar! A andra sidan, vem hade inte gjort det, det är inte varje dag man far köra hem och behalla en bil i halvmiljonklassen! I helgen ska det dessutom bli 15 grader, sa vi funderar och funderar pa vart vi ska ta vägen, Lars vill ju gärna köra nanstans, hihi.

Äntligen börjar även jag känna mig bättre, har fortfarande kvar i hals och öron, men antar att de tva är sammankopplade. Har lyckats halla mig vaken hela dagen (annars har jag varit tvungen att powernappa pa soffan varje dag). Ja, nu gar det at rätt hall, äntligen! Kan ärligt säga att detta är den värsta förkylning/influensa/infektion/whatever jag nansin haft.
 
Nu är det dags att skala grönsaker till maten, tjoho vad kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin