Paskhelg

Snart är det pask, och det jag ser mest framemot maste nog vara att ha Lars hemma i 4 dagar. Inte för att jag saknar honom sa mycket, utan för att nan som tar hand om barnen. Jag tar semester! Jisses vilket liv det kan vara här hemma emellanat.

Imorgon aker vi hem till Lars mamma pa lunch, pa lördag aker vi till L-thal och hämtar barnens paskpresenter. Vädret för mandag sa 14 grader, men nu har det gatt ner till 2 grader, sa picknicken vi planerade far vi nog ta en funderare pa, haha. Det enda positiva är att det atminstone ser ut som att vi aker till ett varmare Sverige om tva veckor. Jag kommer ihag Alex födelsedag för 2(?) ar sedan när vi satt ute pa altanen och hade kalas. I ar, enligt prognosen, ska det vara 2 grader den 12 april. Helt jävla sjukt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin